Med fruktansvärd tandvärk

Är de inte mycket märkligt att man går till tandläkaren när man inte har ont och lagar ett hål och efter de har man så ont i hela överkäken så man inte kan sova?
Jag hatar verkligen att gå till tandläkaren och tänker inte laga de sist hålet förens en bra bit in på nästa år....

Ligger i soffan hemma och försöker vila inför natten... Har jobbat en heldag men har bestämt mig för att gå in extra och sitta ett vak inatt... Vet ju att jag kommer behöva pengarna när dom trillar in... De är inte billigt att leva och utgifterna verkar bara bli fler och fler trots att jag försöker komma undan så billigt dom möjligt hela tiden...

Julen kommer ju tyvärr i år oxå och folk förväntar sig ett trevligt humör och klappar under granen... Tror att jag ska sätta upp mig och jobba under julen... Iaf lite grann... För om jag jobbar röven av mig ett tag framöver kanske jag äntligen kan få ihop en liten buffert så jag har något att falla tillbaka på... Har ju ett lån utöver CSN som ska betalad tillbaka och hade varit skönt att bli av med de...

Hade jag inte fått lite mani i början av månaden hade jag klarat mig riktigt bra denna månaden... Men men ibland måsta man få ha roligt att bara slappna av lite med...

Nu ska jag dock hinka i mig en eller två koppar kaffe så natten ska gå i mindre sömnigt tecken!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0