Skrämmande roligt!

Ettes syskon fyllde 18år häromdagen... Vi överdrev allt detta med en kväll i skräckens tecken... Vi gnuggade våra geni knölar och skrapade ihop tio frågor som vi sedan placerade ut i mörkret på ett halv ruskigt ställe... Lejde lite folk och gömde dessa längs stigen...
När allt va förberett åkte jag och hämtade vuxjävlarna som började ana onåd när dom insåg att jag va ensam... Jag körde dom till destination ödet och förklarade reglerna.... Vi började vandringen och och efter ett par frågor slappnade dom av lite, lagom till att första person började kasta upp smällare på stigen och gisses va dom skrek!
Efter en lyckad runda drog vi dom med oss hem till mig där vi avrundade kvällen men lite skräckfilm... Allt som allt va de en lyckad kväll och alla verkade ha riktigt roligt...

Hur som så rullar de på och jag har lyckats plocka ihop timmar denna månaden så de blir nog mer än en heltid... Synd bara att denna lönen som kommer nu inte är lika fet så vet inte hur jag ska lyckas få ihop julklappar till alla... Men som vanligt löser väl de sig så småningom.... Får väl sluta äta så slipper jag den kostnaden...

Nu ska jag rusta för en kväll i dramans tecken men först väntar disken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0