Snart är veckan slut!


Har verkligen tagit mig själv på allvar och följt mina regler denna veckan... Har varje dag gått i minst 30 minuter och har tagit cykeln för alla små ärenden...
Veckan har varit fullsmockad med aktivitet och har kommit på att jag njuter av att använda min kropp och av ansträngning... Önskar bara att ryggen kunde hålla med mig och inte motarbeta mig hela tiden... Värken har spridit sig till nästan hela så jag kan lova att jag längtar till varmvatten bassängen imorgon och hoppas verkligen att se ska hjälpa mig att bli mjukare och mer rörlig igen... Och så hoppas jag att de inte ska fortsätta gå neråt utan åtminstånde hålla sig på denna nivån för den kan jag hantera.., är inte naiv nog för att tro att de ska vända till de bättre än på ett tag men tänker iaf hoppas att de inte blir värre..,
Ska även få lite fler övningar imorgon och så tänkte jag diskutera om dom tror jag skulle klara av någon annan träning än mina promenader iaf någon gång i veckan...

Tycker de är riktigt skönt att komma ut och gå men har lite problem.., dels är de ganska trist att gå själv och så blir jag så yr efter ett tag så jag är rädd att jag ska svimma... Känner att jag går som om jag vore berusad och stundvis svartnar allt...
Har en lösning på ett av problemen och de är att jag tänker tvinga min mamma och min syster att gå ut och gå med mig så jag ska slippa vara ensam..

Nu ska jag släcka och sova så jag orkar ge allt imorgon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0