Åt fel håll...

Sitter i taxin på väg mot hemmet... Ännu en arbetsdag är till enda och tvättstugan väntar när jag kommer hem... Men framåt kvällen är de jag som beger mig tillbaka norr ut för att avnjuta helgen i trevligt sällskap... Ikväll står tacos på menyn hemma hos Emma och Miro :) ska bli helt sjukt kul att äntligen få träffa henne igen och själv få se magen!
Känns lite mupp att sitta och åka åt fel håll när jag vet hur snabbt jag annars hade kunnat vara framme... Men nu när jag ska hem måste jag ju göra lite nytta och tvätta och diska så är allt sånt tråkigt äntligen klart och jag kan med gott samvete slappa heeeela helgen...

Fick brev igår, från min läkare. Nu är de tillbaka in för nya prover och så småningom en ny röntgen. Kan ju inte säga att jag längtar men hoppas att de iaf ska resultera i att allt kommer bli bättre. Dock vet jag inte vad dom skulle kunna göra åt verken ryggen eller benet. Hoppas att jag snart får min tid till rehab så jag kan börja min träning...

Nu är de flera andra som skriker efter min uppmärksamhet så får väl dra mig tillbaka till verkligheten. Älskar faktiskt mitt jobb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0