Bättre i dagsljus?

Är de så att tankarna och känslorna mörknar i takt med dagsljuset? Ser man allt svart om natten? Om de är en grå dag är allt tankar gråa då?
Jag hoppas verkligen att jag inte är så lättpåverkad så att jag låter sånna saker styra mitt humör...
Jag vet att saker kan se bättre ut morgonen efter men beror inte de på att man inte är lika trött och att hjärnan hunnit bearbeta vad de nu är man grubblar på?
Kanske man låter de mörka tankarna flöda mer fritt dom sena timmarna då man vet att man får ha dom ifred? Så tror jag de är.. Vet att mina känslor är de samma trots den ljusa timmen men får inte ha dom ifred så väljer att trycka ner dom så länge de finns annat som pockar på min uppmärksamhet.

Eftersom de är en väldigt grå dag ute tänker jag ha ett soligt sinne!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0