Efter helgen...

Vilken helg!!! Vill göra den om igen!
Har kunnat släppa de mesta i mitt liv och faktiskt kunnat vara fullt närvarande!
Mönsterås är inget dumt ställe att spendera en helg i! Träffat sköna människor och skrattat mer än länge!

Spenderade mycket tid med min skorpa och hennes skorpa och slusk...
Är så jävla kär i hennes mage och har spenderat massa tid med att sitta med händerna på hennes mage och förundrats över sparkarna jag kännt! Känslan är helt magisk och går inte att jämföra med något annat...
Och så fin hon är! Förstår vad andra menar med att en gravid kvinna lyser för de är precis vad hon gör! Och lugnet som ligger över dom båda, fin familj är dom och kärleken är så verklig att man nästan kan ta på den...
Har fått en grundlig genomgång av framstegen i projektet "från-torp-till-villa" och shit va bra de blir! Hoppas tidsplanen håller så övervåningen är bebolig i början av feb!

Soffhäng och samtal framför tven har fått mig att le :)
Skön människa med karisma som lyser upp ett rum... Finns inget bättre sätt att förklara de på... Trevande samtal men en självsäkerhet som måste beundras... Sms blir de absolut fler av och vad framtiden bjuder på får den som lever se...

Nu har jag iaf haft min sovmorgon och känner mig hyfsat pigg efter helgens äventyr... Kaffe och ett knäckebröd innan en promenad med Lady lovly locks... Och sen käk hemma hos min sköna böna i sällskap med fler sköna :) Livet är bra idag helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0