En dag i taget

Hur pissit de än känns fortsätter livet... En dag i taget.
Du ska vara glad att min LG vägrade lägga upp mitt förra inlägg... Har inte sagt att jag är snäll och de visade jag verkligen där... Tro inte att jag sitter och gråter för de gör jag inte... Njuter lite av varje dag som går för de är en dag mer bort från dig... Är inte ledsen, jag är förbannad! Förbannad för att du hade mage att behandla mig som en påse soppor och förbannad över att jag inte såg innan vilken sort människa du va!
De irriterar mig att du fortfarande rör upp sånna känslor i mig men tro mig snart är även dom borta...
Tycker synd om den tredje parten i detta och hoppas att du skaffar dig en ryggrad och står upp för vad du gjort och antagligen gör...
Måste säga att jag i början va lite förvånad över hur lätt du övergav mig men förstår nu att allt va ett spel från fin sida. Men måste oxå säga tack, tack för att du gjorde precis de jag förväntade mig och tack för att du inte på något sätt ändrade på mitt sätt att se på andra människor!!!

Nej jag är inte ledsen, nej jag sörjer inte, nej jag ligger inte vaken och tänker på dig, nej du gjorde inte något större avtryck i mitt liv! Mitt liv är fortfarande mitt och jag leker de till fullo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0