Pillimarisk!

Idag är jag på riktigt retas humör... Finns bara jävelskap i mitt huvud... Fördjupar mig i konversationer jag inte borde ha och ler åt alla möjligheter livet ger en :)
Finns så mycket jag vill göra och ställen att vara på... Dom senast händelserna är kanske inte glömda men dom bleknar allt mer och jag känner inget för dom längre...
Gillar att vara hög på livet och njuta av de kikar som erbjuds genom spänning och annat trevligt.
Har riktig lust att jävlas med hela världen så blir nog ett och annat roligt mejl under eftermiddagen :)
Imorgon efter jobbet beger jag mig norr ut och spenderar en helg på borta plan, sova kan jag göra när jag blir gammal hehe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0