Ett hjärta som blöder!


Upp och ner går livet som en berg och dalbarna....

Har ett tryck över bröstet som vägrar ge med sig... Den fysiska smärtan mitt psyke framkallar är snart mer än vad jag klarar av... varje sekund är jag säker på att bröstkorgen kommer sprängas och paniken illar som  is genom mina ådror... Varje fel ord är som ännu en kniv som vrids om och jag vet inte hur länge jag står ut innan jag kommer börja spy bara för att försöka lätta på trycket...
De är helt sjuk hur de är min hjärna som orsakar allt detta och hur den samtidigt talar om för mig att om jag bara kan framkalla riktig fysisk smärta så kommer de förbannade trycket lätta... kännslan av att ens kropp sliti i tusen delar och samtidigt knyklas ihop är min följeslagare ikväll...
Mitt samvete kommer nog att kväva mig om jag inte hittar en ventil där något kan få pyssa ut... Hatar mig själv och de valen jag har gjort som har fört mig till där jag är ikväll....

Mitt hjärta blöder ikväll och imorgon kommer allt kännas bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0