Lägesändring

Helt sjukt jag vet men nu flyttar jag igen... Blev bara 5 månader i lägenheten...
Men denna gången blir flytten annorlunda för denna gången flyttar jag in hos min kärlek och blir sambo!
I min värld är detta stort!
Godan har redan bott här en månad och hon trivs hur bra som helst... Har fått hit endel av mina grejer och de blir riktigt fint här!
De är sjukt att man kan trivas så bra med en människa efter så kort tid och att det vi har känns så självklart och så underbart! Han förstår mig och står ut med mig och älskar mig precis som jag är! Saker som jag hade kunnat reta mig på innan ler jag åt nu... Han får mig att växa och vilja vara det bästa jag kan!

Är självklart nervös men på ett härligt sätt. Detta är vad jag vill och jag släpper honom aldrig... Han är redan en självklar bit i mitt liv och jag förstår inte hur jag klarade mig utan honom innan...

Så från en etta på malmen blir de nu en tvåa på badhus... Än finns många projekt att slutföra och massa småpyssel att fixa men de ser jag fram emot... Detta hem blir verkligen vårt och de blir riktigt bra!

På tal om nyheter i mitt liv så verkar möjligheterna lysande för att jag har fått ett nytt jobb! Mer om detta när jag vet mer själv!

Ta hand om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0